RaboClubSupport 2024

Gepubliceerd op 4 september 2024 om 15:09

De RaboClubSupport-actie is weer van start! Als lid van de Rabobank kun je jouw stem uitbrengen op drie clubs, welke volgens jou wel een financieel steuntje in de rug verdienen.

EHBO Obdam teert al jaren in op de financiële reserves. We proberen bewust de contributie zo laag mogelijk te houden, om zo de drempel om geschoold te worden én te blijven in EHBO zo veel mogelijk weg te nemen. Dit betekent dat de EHBO-leden eigenlijk onvoldoende inleggen om het benodigde materiaal te bekostigen. Een extra financiële impuls vanuit bijvoorbeeld RaboClubSupport kunnen we dus heel goed gebruiken.

Help jij ons mee? Breng dan je stem uit via de Rabo-app of de website. Stemmen kan van 2 t/m 24 september. Dank je wel!